سری خرید کتاب های سیر تا پیاز گاج

کتاب های سری سیر تا پیاز گاج بخاطر داشتن درسنامه کامل و خودآموز خوراک دانش آموزهای مبتدی و متوسط هستن. همچنین این کتاب ها تو امتحانات تشریحی هم کلی به کارت میان و کمکت میکنن نمره های خوبی کسب کنی.

تحلیل کتاب های خرید کتاب های سیر تا پیاز گاج

فیلتر سنجابی

رشته و پایه درسی خودت رو این پایین انتخاب کن تا کتاب مورد نظرت رو سریع و راحت پیدا کنی

آخرین محصولات خرید کتاب های سیر تا پیاز گاج

تحلیل کتاب های سری سیر تا پیاز گاج

مجموعه کتاب‌های سیر تا پیاز انتشارات گاج از جمله کتاب های خودآموز هستن برای وقتایی که درس رو از پایه بلد نیستی و مشکل تو آموزشت داری.

کتاب های این سری از انتشارات گاج درسنامه ی کاملی دارن که همه ی مباحث رو به زبون ساده و از ابتدایی ترین حالت یادت میده. پس میشه گفت کتاب های سری سیر تا پیاز انتشارات گاج مناسب سطح مبتدی و متوسط هستن.


جمع بندی کتاب

این کتاب رو بخر

  • اگر دانش آموز مبتدی و متوسط هستی یا اینکه درس خاصی رو به صورت پایه ای مشکل داری این کتابا به شدت میتونن کمکت کنن.

این کتاب رو نخر

  • اگر مفاهیم و اصول اولیه هر مبحث رو بلدی و تست آموزشی هم از اون مبحث زدی و الان دنبال به چالش کشیدن خودت با تست های سطح بالاتر هستی سراغ این سری کتاب ها نرو.

تازه علاوه بر درسنامه ی ساده و پایه ایش یه عالمه نمونه سوال تشریحی هم داره که خوراک تمرین برای امتحان های نهاییه. الان که تاثیر معدل بیشتر و قطعی شده دیگه خیلی بیشتر اهمیت این سوالات تشریحی مورد بحثه. و در نهایت پاسخ های تشریحی که دیگه آموزشتو تکمیل میکنه.

برای درسای عمومی که از کنکور حذف شدن، گاج کلا قید تست رو زده و رو نمونه سوالات تشریحی و درسنامه تمرکز کرده. ولی برای درسای اختصاصی علاوه بر درسنامه و نمونه سوالات تشریحی، تست هم داره.

یکی دیگه از ویژگی های خفن که گاج به این سری کتابا اضافه کرده ویدیوهای آموزشی هست که با اسکن کردن کد QR میتونی ببینیشون.

درسنامه سری سیر تا پیاز گاج

درسنامه ی سری سیر تا پیاز اینجوریه که اولا هر فصل رو به چندین مبحث خورد کرده و بعد هر مبحث رو باز تقسیم بندی کرده به قسمت های کوچیکتر. حالا نویسنده میاد یه قسمت رو با زبون شیوا و روون بهت درس میده. و بعد از تدریس اون قسمت چندتا تست دقیقا از همون مبحث آورده که جواب تشریحیشم زیرش به صورت کامل نوشته و تو میتونی اینجوری خودتو بسنجی و ببینی که دقیقا چه مقدار اون قسمت تدریس شده رو متوجه شده و اینکه آیا میتونی توی تست از اطلاعاتت درست استفاده کنی یا نه.

به هرحال خودت بهتر میدونی دیگه اگر همه ی مباحث رو هم فول باشی ولی نتونی تو قالب تست ازش استفاده کنی شیش هیچ از بقیه رقیبات عقب میوفتی. پس بهتره درسنامه رو ریز به ریز و کامل بخونی و حتی از یکی از مثال هاشم ساده نگذری.

همچنین اغلب مثالایی که تو درسنامه آورده شدن مهم ترین سبک تست های اون مبحث هستن. پس هیچکدومو از دست نده.

تست های سیر تا پیاز

کتاب های سری سیر تا پیاز انتشارات گاج به عنوان منبع اول به کار میان. چون تستاش طوری طرح و طبقه بندی شدن که خط به خط کتاب درسی رو پوشش میدن.  و در ضمن تمام تست های کنکور داخل و خارج کشور اون مبحث رو هم شامل میشه.

تست های کتاب کاملا طبقه بندی شده هستن پس با خیال راحت برو سراغشون. اما حواست باشه خیلی تایم رو این تست ها نذاری و یعنی در واقع تمام تایمت رو وقف تست های کتاب نکنی چون سوالات چالشی نمیبینی.  بلکه بعد از اینکه آموزش اولیت با این کتاب تکمیل شد بری سراغ کتاب های سطح بالاتر و خودتو به چالش بکشی.

از نظر سوالات تشریحی هم تیپ های مختلف سوالات مثل جای خالی، پاسخ کوتاه و … همشون پوشش داده شدن. پس میتونه تو امتحانات نهایی خیلی به کارت بیاد.


پاسخنامه کتاب های سیر تا پیاز

قسمت پاسخ تشریحی کتاب خیلی مفصل و کامل پاسخ هر تست رو برای دانش آموز توضیح داده. به طوری که اگر بعد از زدن هر تست پاسخ تشریحی اون تست رو هم به طور دقیق مطالعه کنی دیگه چیزی کم نخواهی داشت.

ظاهر کتاب های سیر تا پیاز انتشارات گاج

کتاب های سیر تا پیاز سری کتاب هایی هستن که هر یک جلدش سه جلده. یعنی هر جلدش به سه قسمت تقسیم شده که قسمت اول درسنامه، قسمت دوم تست و پاسخ تشریحی و قسمت سوم سوالات تشریحی برای امتحانات هست. حتی رو خود جلد کتاب هم نوشته شده سه کتاب در یک کتاب.

برگه های کتاب رنگ کاهی دارن و انعکاس کمتری برای نور دارن که همین باعث میشه چشم کمتر اذیت بشه. تم کلی کتاب اینطور هست که هر قسمت از کتاب (درسنامه و تست و سوال تشریحی) به یک رنگ هست و این یعنی یک کتاب با سه تم رنگی متفاوت. فونت کتاب واضح و خوانا هست و اطلاعات علمی و نگارشی چندانی هم توش دیده نمیشه.

جمع بندی سری سیر تا پیاز

به طور کلی کتاب های سری سیر تا پیاز یکسری کتاب هایی هستن که کاملا مفهوم محور هستن. و شامل سه قسمت درسنامه، تست و پاسخ تشریحی و همچنین سوالات تشریحی مناسب برای ایام امتحانات هستن.

خواندن متن کامل