بهترین منابع ریاضی و آمار کنکور انسانی ۱۴۰۲

برخلاف تصورت هیچ وقت برای شروع ریاضی و آمار انسانی دیر نیست. بعد خوندن این مقاله و آشنایی کامل با بهترین منابع ریاضی و آمار جامع انسانی دیگه فرقی نداره سطحت چیه و یا کجای کاری، یه منبع درست و حسابی برای ریاضی و آمار جامع پیدا میکنی و توی یه تایم محدود نتیجه می گیری.

ما در سنجاب بوک برای تمام سطح ها و تمام دانش آموزان بهترین منابع ریاضی و آمار انسانی معرفی کردیم. امااا یه شرط داره، باید یازدهمت تموم شده باشه تا بتونی این لیست رو تهیه و مطالعه کنی. برای بچه های پایه جداگانه یه مقاله دیگه داریم. خیالت راحت.

مقایسه بهترین درسنامه برای ریاضی و آمار انسانی

از اونجایی که ریاضی رو معمولا با آموزش بهتر یاد میگیرن، درسنامه خیلی مهمه. درکنار اهمیت قلم مولف، حجم مطالب رو هم در نظر بگیر که زمان کم نیاری. اولین کتابی که میخوایم به عنوان یه درسنامه عالی برای معرفی بهترین کتاب ریاضی و آمار انسانی به شما معرفی کنیم، کتاب درسنامه ریاضی و‌آمار جامع تست خیلی سبزه. راست

درسنامه ریاضی و آمار جامع تست خیلی سبز

کتاب ریاضی و آمار جامع کنکور رشته انسانی تست خیلی سبز مناسب اون عده از دانش آموزها هست. که پایه ضعیفی دارن و از لحاظ زمان، محدودیت ندارن. فهرستش به ترتیب هر سه پایه رو پوشش داده اما بصورت مبحثی، مثلا بخش تابع اومده کل تابع رو جمع بندی کرده که باعث میشه انسجام مطالب حفظ بشه وخیلی راحت میشه با متنش ارتباط گرفت، یه جورایی تورو به ریاضی علاقه مند میکنه.


کادر نکته و کادر تذکر برای مرور و بیان مطالب مهم تر استفاده میشه. ریاضی و آمار جامع کنکور انسانی خیلی سبز بعد از معرفی و توضیح هر مفهوم، یه چندتا تست آموزشی آورده که بدونی قراره با چی روبه رو بشی، پس برای شروع از صفر عالیه.

درسنامه ریاضی و آمار جامع کنکور مشاوران آموزش

ریاضی و آمار جامع کنکور مشاوران آموزش برای هر دانش آموزی مناسب نیست و لازمه که ریاضیت در حد ۳۰ درصد به بالا باشه. مولف ریاضی انسانی مشاوران با یه لحن صمیمی خیلی از نکات کنکوری و تست زنی رو بیان کرده و مثال های داخل درسنامش عالین، ولی خیلی مباحث رو باز نکرده پس اگه با درک ریاضی مشکل داری این کتاب مناسب تو نیست، اما برای جمع بندی و مرور خیلی خوبه .

بخش«از حرف تا عمل» ساختار و تکنیک حل مسئله رو آموزش میده. «پاتخته» همون مثالای ساده اما مهم هست که باعث میشه مطلبو بهتر متوجه بشی. «ابزار های حل مسئله» اینجاست که تست زنی سرعتی و قدرتی رو یادت بده.

درسنامه ریاضی و آمار جامع کنکور مهروماه

درسنامه ی ریاضی جامع انسانی مهروماه شباهت خیلی زیادی به درسنامه خیلی سبز داره، منتها با کیفیت بالاتر! اصلا ساخته شده واسه کسایی که با ریاضی دشمن خونی دارن. چون واو به واو کتاب درسیو باز کرده و توضیح داده، هیچ مطلبی جا نمونده خلاصه.

با کمک کادر دست گرمی و تست نمونه کلی برات مثال آورده تا آموزشت کامل بشه.

ریاضیات جامع کنکور انسانی میکرو گاج

مهم ترین ویژگی درسنامه ریاضیات جامع کنکور انسانی میکرو گاج گرافیک درجه یکشه که باعث میشه از مطالعه لذت ببری و خسته نشی، مفاهیم خاص و مهم مشخص شدن و داخل نمودار و جدول طبقه بندی شون رو می بینیم.

با یه لحن دوستانه به حل مسائل پرداخته، پس اون خشکی ریاضی رو از بین برده. کادر یادآوری  موارد مهم رو مرور میکنه. کسب درصد ۳۰ تا ۵۰ با این درسنامه آب خوردنه.

معرفی بهترین مجموعه تست های ریاضی و آمار انسانی

 لیست بانک تستمون  همه از کتابای جامع کمک گرفته، یادت باشه بهترین زمان تهیه این منابع تابستون کنکورت تا دی ماه همون ساله. فقط ریاضی آمار تیزشیم رو میتونی از دی به بعد هم بخونی.

یه نگاه کلی به این جدول بنداز و بعدش بیا تا بیشتر صحبت کنیم.

بهترین انتخاب برای دانش آموزایی که زیر ۴۰ می زنن به ترتیب ریاضی و آمار خیلی سبز و مهروماه هست.

جدول مقایسه ای بهترین مجموعه تست های ریاضی و آمار انسانی

انتخاب مناسب برای منبع اصلی و اولیه تست زنی به ترتیب ریاضی و آمار مهروماه، ریاضی و آمار خیلی سبز،  ریاضی و آمار میکرو گاج و ریاضی و آمار مشاوران هست.

برای رسیدن به یه حداقل درصد در کوتاه ترین زمان ممکن به ترتیب: ریاضی انسانی جامع کنکور IQ گاج (سطحش مثل کنکوره)، ریاضی و آمار میکرو و ریاضی و آمار مشاوران آموزش.

عالی ترین انتخاب برای صد زدن: تیزشیم ریاضی و آمار کنکور مشاوران آموزش و IQ

مقایسه ی پاسخ نامه کتاب های ریاضی انسانی

مهروماه پر بارترین و کامل ترین پاسخنامه رو تالیف کرده. بعد از اون، پاسخنامه ریاضی و آمار میکرو گاج رتبه دوم رو داره. این دوتا کاملا تشریحی هستن و خیلی مفصل راه حل ها رو توضیح دادن طوری که هیچ مشکلی برات باقی نمونه.

اما پاسخنامه ریاضی و آمار جامع مشاوران و تیزشیم بیشتر رویکرد کنکوری دارن و نکته های فراتر از کتاب رو تالیف کردن، پس برای دانش آموزای سطح متوسط یا ضعیف مناسب نیستن.

پاسخنامهIQ هم تشریحیه ولی به قشنگی و روونی بقیه کتابا نیست.

اما اسکار ناراحت کننده ترین پاسخنامه هم میرسه به ریاضی و آمار جامع خیلی سبز که فقط کلید داده و هیچ توضیحی اضافه نکرده.

اشتراک گذاری :